niedziela, 27 grudnia 2015

Na tropie - Emirates Stadium

Jakiś czas temu korzystając z mojego krótkiego pobytu w Londynie postanowiłem odwiedzić stadion Arsenalu Londyn, Emirates Stadium. Znajdował się on nieopodal mojego hotelu dlatego zdecydowałem się zaufać mojemu GPS-owi w telefonie, który jak się później okazało spisał się średnio, ale na szczęście Anglicy są bardzo pomocni i jeden z nich wskazał mi dobrą drogę.



Po kilkunastu minutach wędrówki moim oczom ukazał się taki widok. Jest to jeden z największych obiektów sportowych, które dotychczas widziałem.



Na półkach w oficjalnym sklepie nie brakowało szalików, koszulek i innych gadżetów związanymi 
z Arsenalem. Ja zakupiłem sobie proporczyk za 8 funtów, który powiększył moją skromną kolekcję.


Stadion zrobił na mnie ogromne wrażenie. Jest to drugi co do wielkości obiekt w Premier League. Jest bardzo nowoczesny, co rzuca się w oczy. Ta piłkarska świątynia została oddana do użytku w 2006 roku. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będzie mi ją dane widzieć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz